Same World inspiráló oktatási jógyakorlatok a világ minden tájáról (2017)
Úszó iskola, tigrismentés, újrahasznosított zenekar. A Same World projekt partnereként olyan jó gyakorlatokat gyűjtöttünk össze, melyek a klímaváltozásról, a környezeti migrációról és a környezeti igazságosságról szólnak. A kiadványban olvashattok európai és a Globális Délről származó példákról is. // A kiadvány szerkesztésében és fordításában az Artemisszió Alapítvány a Same World projekt partnereként vett részt.
továbbInkluzív stratégiák a korai iskolaelhagyás megakadályozásához - Kézikönyv tanártovábbképzéshez (2017)
Az Inkluzív stratégiák a korai iskolaelhagyás megakadályozásához (Preventing Early SchoolLeaving Through Inclusive Strategies) vagyis a PEARLS egy ERASMUS+ project, amit az Európai Bizottság finanszíroz. Fő célja egy tanári továbbképzés és az ahhoz tartozó anyagok, a PEARLS eszközkészlet létrehozása. Az eszközkészletet más szakképzett oktatók is használhatják, hogy terjesszék a tartalmát. Három modulból áll, az anyagokat 5 ország 9 oktatási intézményéből érkező projektcsoport fejlesztette ki.
továbbSame World oktatási készlet - új! (2017)
A SAME World oktatási készlet egy átfogó pedagógiai segédanyag, ami segít bevinni a környezeti és társadalmi témákat az iskolába.
továbbIskolák a változásért - Globális felelősségvállalás tantárgyi keretek között - A középiskolák 9-12. osztálya számára (2015)
A globális nevelés célja az, hogy felhívja a figyelmet helyi cselekedeteink globális következményeire és a felelősségvállalásra. Segít abban, hogy kilépjünk mindennapi világunkból, és megismerjük a minket körülvevő emberek hétköznapjait, legyen szó akár szomszédainkról, akár távoli kontinensek lakóiról.
továbbA másik helyében - Budapest, mágikus város (2015)
Megkérdeztünk tizennégy Budapesten élő bevándorlót arról, hogy milyen itt élni, 2015-ben, Magyarországon, Budapesten. Vajon hogyan érzik itt magukat? Mi az, ami jó érzéssel tölti el őket, és mi az, ami nehézséget jelent számárukra? És vajon milyennek látják Budapestet, magát a várost, a velünk élő külföldiek?
tovább