Barion Pixel

Keressük az új iroda- és pénzügyi vezetőnket

Az Artemisszió Alapítvány keresi pénzügyi és irodavezetőjét

Az Artemisszió Alapítvány 25 éve dolgozik azon, hogy Magyarországon együttműködő, szolidáris társadalom jöjjön létre, ahol a sokszínűség érték, és a hátránnyal indulók is esélyt kapnak. Célul tűztük ki a különböző kulturális, etnikai és társadalmi csoportok közötti párbeszéd és közeledés erősítését, a kölcsönös megértés elősegítését, a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi integrációjának támogatását. Hiszünk abban, hogy a kulturális identitás egyfajta erőforrás, és a kulturális és szociális sokféleség iránti tisztelet egy globalizálódó világban nem csak egy olyan szükséges kompetencia, amely elengedhetetlen a békés egymás mellett éléshez, de az egyén és a közösség fejlődésének is záloga.
Keressük azt a kollégánkat, aki pénzügyi és irodavezetőként segíti csapatunkat céljaink elérésében.

Az új munkatárs feladatköre
Részt vállal a szervezet pénzügyi tervezésében, a megvalósítás ellenőrzésében
Átlátja a szervezet költségvetését, a futó és tervezett projektek pénzügyeit és előrehaladását, felügyeli a projektek pénzügyi beszámolóit
Felügyeli és irányítja a napi pénzügyi folyamatokat és adminisztrációt
Részt vállal a szervezet forrásteremtésében
Biztosítja a szervezeti adminisztráció rendszereinek működését, frissülését, hozzájárul a képzési adminisztrációs feladatok megvalósításához
Támogatja a projektkoordinátorokat pénzügyi, adminisztrációs és szervezési feladataik ellátásában
Átlátja és intézi a munkaügyi folyamatokat és a terület adminisztrációjával kapcsolatos feladatokat
Biztosítja az iroda mindennapi működését
Felügyeli és támogatja az irodai asszisztens munkáját

Az ideális munkatárs:
Elkötelezett az Artemisszió alapértékei és céljai iránt
Képzettséggel és/vagy stabil tapasztalattal rendelkezik releváns menedzsment és pénzügyi, adminisztrációs területeken
Nyitott a civil szektorban való munkavégzésre, vagy a civil szektorban szerzett munkatapasztalattal (is) rendelkezik
Szeret és tud csapatban dolgozni, ugyanakkor saját feladatainak priorizálására és ütemezésére is képes
Képes komplex munkafolyamatok tervezésére és vezetésére
Nem okoz gondot számára párhuzamos munkafolyamatok vitele és nyomonkövetése
Precíz, kooperatív, türelmes, ugyanakkor magabiztos
Rugalmas és nyitott az új kihívásokra
Nem ijed meg különféle online és digitális felületek, eszközök használatától
Inspiráló kihívásként éli meg az összetett, felelősségteljes munkakör ellátását
Irodai és home office munkamódban egyaránt szívesen és megbízhatóan dolgozik
Legalább középfokon magabiztosan használja az angol nyelvet szóban és írásban egyaránt

Előnyt jelent:
Európai Uniós programokkal kapcsolatos korábbi tapasztalat
Legalább 5 év munkahelyi tapasztalat
Pályázatírói, fundraiser tapasztalat
Felnőttképzési adminisztráció terén szerzett tapasztalat

A munkaviszony 8 órás, teljes munkaidős, kiválasztás után az állás azonnal betölthető. Új munkatársunkkal határozatlan idejű szerződést kötünk, 3 hónap próbaidővel. Munkavégzés helye: Budapest, VIII. kerület, illetve részben home office.

Jelentkezés: Kérjük, hogy önéletrajzodat és a motivációs leveledet 2024. január 14-én éjfélig küldd el az info@artemisszio.hu e-mail címre. A jelentkezés beérkezéséről minden esetben visszaigazolást küldünk. A kiválasztás menete folyamatos.